فریدا. Viva la vida: نقد و بررسی فیلم Giovanni Troilo
متن دلخواه شما
پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت 22:58 | بازدید : 141 | نوشته ‌شده به دست taherkamali | ( نظرات )

سفری به حوزه خصوصی و حرفه ای فردا بزرگ Frida ، پشتیبانی از تصاویر برجسته و حضور آسیا آرژانتو.

این هنر عالی به صفحه بزرگ باز می گردد. در سالهای اخیر به طور فزاینده ای متداول شده است که مهمترین آثار و مشهورترین نویسندگان گذشته ، از موزه ها و گالری ها ، به طور عمده به لطف مستندهای بیوگرافی ساخته شده در عرض های مختلف ، وارد سینما می شوند. این بار به فریدا بستگی دارد. Viva la vida ، فیلم مستند اختصاص داده شده به هنرمند انقلابی مکزیکی و بوم های فراموش نشدنی او در یک رویداد سه روزه (از 25 تا 27 نوامبر) در سینماها به زمین نشست و پیش از آن در تعداد انگشت شماری از ساعت ها از پیش نمایش در بخش موبایل Festa در 37 تورین برگزار شد. جشنواره فیلم.

 

برای گفتن از وجود آن در بیوگرافی که هفده سال پس از فیلم به کارگردانی جولی تیمور و بازیگر نقش سلما هایک می آید ، Giovanni Troilo ایتالیایی را در پشت دوربین می یابیم. کارگردان آپولیان با جستجوی فریدا کاللو ، در قلب مکزیک ، ما را به سفری در شش فصل می برد ، مصاحبه های اختصاصی ، اسناد دوره ای ، بازسازی های برانگیخته و آثار همان هنرمند را جایگزین می کند ، و دو روح را برجسته می کند: از یک طرف نماد ، نمادی از فمینیسم معاصر ، از سوی دیگر این هنرمند با وجود محدودیت های یک بدن ضرب و شتم آزاد می شود.

همچنین Frida را بخوانید: نقد و بررسی فیلم با سلما هایک در مورد نقاش مکزیکی فریدا کاهلو
Kahlo به یک الگوی مرجع تبدیل شده است که قادر به تأثیرگذاری بر هنرمندان ، نوازندگان ، سبک هاست. اهمیت آن حتی به لطف شدت و عزم و اراده ای که با زندگی روبرو شده بود ، از عظمت آن فراتر رفت. و این همزیستی اجباری با درد در مظاهر مختلف آن است (حادثه ای که سلامت جسمی ، سقط جنین و روابط عاشقانه آشفته آن را به طور جبران ناپذیری تضعیف کرده است ، با شروع آن با دیگو ریورا) برای نشان دادن موضوع سرخ روایت و بسیاری از آثار او در طول سال تولید. Corpus که Troilo با توجه به فازها ، مضامین (در میان تمام دوگانگی مادر و دختر) تفکیک و فهرست بندی می کند و سبک تغییر می کند.
با فریدا. Viva la vida کارگردان در حوزه حرفه ای و خصوصی به هنرمند می گوید
نتیجه ، یک vademecum آموزنده است که عناصر حرفه ای و خصوصی زن و هنرمند را با هم جمع می کند ، در تعادل که تا آخرین قاب مفید گسترش یابد. حضور در صحنه و به عنوان یک صدای روایی (متونی متشکل از کلمات نقاش برگرفته از نامه ها ، خاطرات و اعترافات خصوصی) توسط آسیا آرژانتو به عنوان چسب و کشتی فرنگی عمل می کند ، یادداشت دوم این است که همیشه در یک ارکستر درست نیست. در توسعه بصری و صدا موثر است.

این بسته بندی در حقیقت قادر به دزدیدن چشم بیننده با تصاویر تأثیرگذار (مخصوصاً تصاویر داستانی) و ادای احترام به رنگ ها ، قدرت و خلاقیت های کاهلو است. برای این کار ، دوربین دنباله های تحریکی بسیار دقیقی را در ترکیب و عکاسی (در وهله اول در خارج از معبد) ایجاد می کند و به مکانهایی باز می گردد که وجود آن را قاب کرده است تا اثری از آن که هنوز در حال حاضر زنده است نشان دهد. همه همراه با موسیقی متن فیلم واقعا ساخته شده توسط آهنگساز و پیانویست Remo Anzovino ، که به طور تخصصی ترانه های اصلی و ترانه را مخلوط می کند.

این فیلم مستند توسط Ballandi Arts و Nexo Digital با همکاری Sky Art ساخته شده است. Viva la vida از 25 تا 27 نوامبر با Nexo Digital به عنوان بخشی از برنامه نویسی پروژه "La Grande Arte al Cinema" در سینما ها خواهد بود.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب